onsdag 2 november 2011

Jollig..?

Jag känner mig grönjävligt jollig nu för tiden! Trots att jag och Jocke träffades igår, jag fick hålla honom imorse, pussas och vara honom nära så saknar jag honom som en galning. Ska det vara såhär?! Jag vet ju att jag får träffa honom snart igen, men lik förbannat önskar jag bara att han var här nu!! Detta är då fan inte likt mig, inte för fem röda ören!

Jag mår som bäst när jag har Jocke och Neo i min närhet, med dem har jag inget att dölja utan dem tar mig för den jag är. Visserligen har Neo inget annat val ;) Men jag vet att han älskar sin mamma ändå ;) Hehe!

Trots att allt känns fruktansvärt bra och jag är lycklig, så känns det som om nånting snart kommer hända, nånting som slår undan fötterna på mig. Jag vågar liksom inte tro på att man kan vara såhär lycklig utan att något händer som tar ifrån en denna känsla. Men det är väl bara mina hjärnspöken som lever rövare med mig.

Nej, nu ska jag fokusera på mitt lilla lyckorus ett tag till och bara njuta :) Tycker att jag förtjänar det faktiskt! Har ju bara tagit några år innan allt blev som jag önskade och inte klagar jag på det inte!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: