torsdag 3 november 2011

Torsdag

Idag är jag och Neo lediga eftersom jag jobbar på lördag. Så idag ska det fixas en massa, söka dagisplats åt Neo i Söderhamn, kolla med Faxeholmen om de har en lägenhet ledig i Vågbro då dagis jag vill ha in Neo på är där, in på jobbet och skriva under lite papper eftersom jag inte är inhyrd längre. Tänkte försöka hinna med en lunch nånstans där också, någon som hänger på?

Så ser min dag ut idag. Lite tjatigt, men det måste göras så fort som möjligt. Sen när vi kommer hem blir det mys för hela slanten! Fast blir nog inte så mycket mys för det kommer nog ta hela dagen att fixa allt.

Nej nu ska jag kasta mig i duschen, Neo ska få frukost och sen ska jag göra oss båda i ordning. Tänkte åka ganska snart nämligen. Vi hörs sen allihop!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: