måndag 31 oktober 2011

Måndag

Åååh det är så mycket som hänt egentligen den senaste tiden! Äntligen känns det som om allt går åt rätt håll. Imorgon blir jag anställd direkt av TP istället för att vara inhyrd, kärleken går då åt helt rätt håll, Neo är världens bästa unge, jag har en fantastisk familj som alltid finns där. Kan man önska mer eller?!

Livet känns bra nog jävla underbart! Skulle egentligen kunna skriva mycket mer, men har ingen ork till det ny. Är verkligen helt slut, men ville bara skryta lite över att allt går så bra.

………

Hade den absolut bästa helgen på länge helgen som precis passerat. Älskar att ha mina favoritkillar nära! Dock saknas den ena ikväll, men den andra ligger i sängen med sina nappar :) Men imorgon får jag träffa Hulken igen, men då är Neo borta istället. Han ska nämligen vara hos mamma och pappa. Mamma ville ha honom hemma på onsdag och det får hon väl.

Nej nu ska jag hämta mina chilinötter och mysa i min ensamhet och längta till imorgon. Hörs när jag har ork och tid.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: