söndag 31 juli 2011

Söndag

Igår var jag som sagt ner på cruisingen med Neo och Peter :) Fanns några riktigt fina bilar, men tyckte det var ganska värdelöst eftersom de hade stängt av överallt. Så det blir nog bara att gå ner dit hädanefter för Neos skull. Jag tyckte det var riktigt tråkigt iår!

Idag har det inte hänt så mycket. Har tvättat fyra maskiner och hängt ut allt på balkongen. Det mesta har torkat under dagen :) Ska det hänga inne tar det flera dagar innan det torkar!! Dock har jag tänkt storröja här hemma, men det har inte blivit så mycket av eftersom jag har sån huvudvärk så jag får röra mig i små rörelser. Tror det beror på att jag var vaken så länge igår!

Men det är faktiskt inte så mycket kvar :) Bara småplock som går fort :) Så ska snart fortsätta. Sen ska jag försöka få in den tvätt som är torr så jag kan hänga en till maskin. Sen har jag bara en maskin kvar och en maskin med sängkläder :) Älskar att kunna hänga ute!!

Nej nu ska jag fortsätta :) Hörs mer sen och hoppas ni haft en bra helg!! Imorgon är det jobb som gäller, likaså hela veckan :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: