lördag 30 juli 2011

Lördag och ledighet :)

Ja i veckan har jag faktiskt inte gjort så mycket annat än att jag har jobbat och skyndat mig hem för att hinna mysa lite med Neo innan han skulle sova. Men en sak är då säkert; Jag trivs hur bra som helst med min utbildningsgrupp! Det är sånt härligt gäng och vi alla pratar med varandra :) De jag har träffat där jag kommer börja sen när jobbet drar igång på riktigt är också roliga människor :) Så jag oroar mig inte så mycket nu inför start. Känns riktigt bra där borta :)

Den enda stora nackdelen är ju att jag inte hinner träffa Neo så mycket om dagarna, men vi får umgås på helgerna och kvällarna istället :) Neo har det så bra med Peter och mamma om dagarna och det känns skönt.

Ikväll ska vi i alla fall ner på cruisingen här i Bollnäs och titta på lite bilar :) Fast först ska vi ner på stan för att kika och fika. Sen ska jag på Ica och hämta min nya laddare till telefonen och handla lite. Är ju soprent här hemma! Tomt i kylskåpet och överallt annars också. Så ska passa på lite idag.

Nu ska jag plocka lite här hemma och sen röra mig mot stan :) Hörs senare :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi kankse ses ikväll då :) Vi ska ner en sväng vi också..