måndag 1 augusti 2011

Måndag

Den här dagen har gått ganska smärtfritt till faktiskt. Jag lämnade Neo på dagis och cyklade i räserfart ner till busstation och tog bussen till jobbet. Sen var jag där hela dagen, sen när jag kom till Bollnäs så mötte jag upp Louise utanför sporthallen eftersom jag fick hämta Neo där :)

Väl hemma var Louise en ängel som diskade åt mig så jag fick äta i lugn och ro och då fick Neo lite yoghurt och flingor :) Smaskens!! Sen somnade Neo, Hanna kom över och sen satt vi tjejer och snackade en massa strunt och skrattade :) En riktigt trevligt måndagkväll må jag säga!!

Dock vaknade Neo och var jätte ledsen :( Tror han har växt värk eftersom han är som en tornado i sängen också. Han somnade om för kanske 20 minuter sen min lilla prins <3

Imorgon ska mamma har Neo tills på onsdag så jag stannar kvar i Söderhamn imorgon kväll och umgås istället för att åka hem och bara sitta och uggla. Mycket trevligare plus att jag verkligen vill träffa människan! Tänker inte avslöja mer än så, men de som hängt med ett tag förstår nog ändå.

Nu ska jag försöka sova så jag orkar med morgondagens utbildning. På fredag ska vi ut i verkligheten och jag är redan ton nervös, men ändå förväntansfull :) Ska bli roligt, spännande, kusligt, och allt där omkring!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: