måndag 25 juli 2011

Måndag

Ja idag blev det att stress upp, tvinga upp en sömntuta ur sängen, ge honom välling, duscha och fixa håret. Mer hann jag inte innan vi skulle gå mot dagis så jag skulle hinna med bussen till Söderhamn. Allt det hann jag på en halvtimme imorse ;p Snabb när det väl gäller, eller vad säger man? Hahaha!

I alla fall så har det gått bra på jobbet idag och jag går på utbildningen med bra människor och allt känns faktiskt riktigt bra :) Längtar tills utbildningen är klar så man kan börja jobba på riktigt! :) Hann till och med hem och pussa på Neo och mysa lite med han innan han skulle sova eftersom jag fick åka med mamma hem. Så otroligt tacksam att jag hann det!

Men nu ska jag plocka undan lite tvätt, hänga tvätt, sen tvätta av mitt eget tryne för att sedan lägga mig i sängen och sova! Är så slut idag eftersom mina grannar väsnades som 100 elefanter igår kväll/natt :(

Inga kommentarer: