onsdag 22 juni 2011

Onsdag

Igår var jag på Buspalatset med Wirre och Moncan direkt efter jag hämtat Neo på dagis. Riktigt roligt att få umgås lite och barnen fick leka av sig lite :) Neo somnade som en stock kl 18.20 redan ;p Lille fisen var helt slut efter all lek! På kvällen kom Hanna förbi och vi satt och snackade en massa skit och skvallrade. Ovanligt..? Hmm, kanske inte då ;p Roligt med lite skvaller!

Nu har jag lämnat Neo på dagis och ska snart kasta mig i duschen. Elin ska hämta upp mig om drygt en timme så lär vara klar tills dess. Direkt efter dagis blir det hem och fixa lite mat åt skruttas för att sen åka hem till Sonny och Susanne där Neo och Leo ska få leka lite och även jag då ;) Går ju inte att vara bland barn utan att leka!

Nu ska jag sätta lite fart! Later!

Inga kommentarer: