onsdag 22 juni 2011

I och med detta säger jag GOD NATT!!

Idag har det varit en dag med full fart hela dagen! Först lämnade jag Neo på dagis, sen hem och duschade. Direkt efteråt kom Elin och hennes små skruttar och hämtade upp mig så åkte vi på stan. Där blev det lite fika, massa skitsnack och mys. Sen åkte vi på Willys för Elin skulle handla åt sin mormor.

Efter vi handlat så skjutsade hon mig till dagis så jag fick hämta min lilla lycka. Vi gick direkt hem, åt och busade en stund innan det var dags att åka till Sonny och Susanne :) Vi hade riktigt mysigt och roligt hemma hos dem med alla barnen! Neo och Leo är helt underbara med varandra! Mitt i maten så kom Fredrik hem också så hann träffa honom en snabbis också.

Sen åkte Sonny iväg med alla barnen (Fredrik inräknad ;p ) förutom Leo till Eriknäsbo och då tog jag och Susanne med oss Neo och Leo på en skogspromenad och hade det riktigt trevligt! Efter vår promenad så skjutsade hon hem mig och Neo och då blev det sängen direkt för lill herrn! Han var verkligen gris trött, men han sover dåligt. Har redan fått springa in till honom tre ggr eftersom han vaknar och gråter :( Hoppas det släpper!

Både jag och Neo börjar bli förkylda tyvärr, så är vi inte bättre imorgon så blir det inte att vi åker ner till Forsbacka till Mickis och Tuppen över midsommar :( Vill ju inte smita Mickis när hon redan har haft såna problem!

Btw så tänker jag byta lösen på den låsta bloggen, så skrik till ni som vill ha tillgång till den!

Inga kommentarer: