onsdag 13 april 2011

Onsdag

Inatt sov jag hela 12, ja TOLV, timmar!! Helt sinnessjukt att man kan sova så mycket. Det var länge sen jag sov så länge om det ens någonsin hänt överhuvudtaget! Så idag har jag hunnit ner på stan med Elin och Elias, träffat upp mamma och busat med Neo på Långnäs lekpark medan mamma var hos tandläkaren, varit hem till Sonny och Susan en vända och nu på kvällen har jag varit hos Elin och John och myst med både Jon och Elias :) Alltså har jag haft en kanondag!!

Just nu tittar jag och Fredrik på film och ska väl snart lägga oss. Imorgon ska jag upp med Fredrik för att fixa och dona innan Neo kommer hem :) Sen blir det en massa bus med honom. Längtar som en tok tills han kommer hem :)




Min underbara och vackra son! Det finns absolut ingen eller inget som ger mig större lycka i detta universum ♥

1 kommentar:

Anonym sa...

GUUD va skönt att få sova ut så länge :) Det har nog aldrig hänt mig sen W kom till världen heller ;p