torsdag 14 april 2011

Torsdag

Nu har Fredrik åkt och här sitter jag nu. Natten har väl inte varit så bra för jag har vaknat till och från eftersom Fredrik har drömt eller nånting så han har kastat sig jävligt mycket. Men men vad gör det? Jag är ändå pigg och glad idag :) Än så länge i alla fall ;p

Vid 10, 11 tiden kommer världens bästa pojk hem igen och jag längtar!! Nu vill jag pussa på min vackra prins och busa med honom ♥

Fast innan han kommer hem ska jag städa av lite, diska och boka tvättid eftersom jag har fått två sopsäckar med kläder åt Neo. Fattar ni hur mycket kläder det är eller?! Sjuuuuukt mycket!! Har även fått en massa leksaker till honom :) Fast hälften utav kläderna ska mamma få hem till sig då allt inte får plats här.

Nej nu ska jag sätta fart här hemma :)

Inga kommentarer: