tisdag 12 april 2011

Tisdag

Nu var det ett tag sen jag skrev här så hade tänkt uppdatera er om vad som hänt de senaste dagarna, vilket inte är mycket, men jag har haft roligt :)

I lördags blev det spontan utgång med bästaste Malin :) Fredrik passade Neo medan jag var på krogen och där var det bara en massa småfolk! Med småfolk menar jag folk som nyss fyllt 18 så jag kände mig lastgammal för första gången i mitt liv ;p Men vem har sagt att jag inte hade roligt ändå?

Vi träffade på Putte så vi satt med han och snackade och helt plötsligt kom en jävla mysko snubbe och satte sig vid och började diskutera politik med Putte och jag verkligen avskyr att diskutera politik! Både nyktert och full!! Så jag sa ironiskt till Malin att vi kunde väl diskutera smink och hårvårdsprodukter. Men nääää det skulle han också förstöra genom att vräka ur sig att då kunde vi ju diskutera djurplågeriet som pågår i framställningen av smink och hårgrejer. Jävla mupp!!

När vi sen åkte hem så följde Louise med upp när hon skjutsade hem mig och hon blev kvar till runt kl 03.30. Så jag somnade väl en timme efter hon åkt och sen klev jag upp med Neo kl 7. Inte mycket sömn där eller!! Så i söndags hände inte särskilt mycket då jag var mer död än levande! Var inte direkt på världens bästa humör om man säger så.

Igår var jag inte heller så pigg, men humöret var betydligt mycket bättre. Jag gjorde inte så mycket igår heller. Jag var hemma, Elin, Jon och Elias kom hit och busade och myste :) Riktigt trevligt! Sen på kvällen åkte jag och Fredrik hem till Sonny och Susan så Leo och Neo fick leka lite :) Alltså var gårdagen en riktig mysdag!

Idag kanske Kicki ska komma hit och hälsa på om hon ska till läkaren. Annars vette fan vad som händer och sker. Mamma kanske ska ha Neo tills på torsdag förmiddag, men det är sånt som märks. Hon saknar sin lilla skrutt säger hon ;) Men jag förstår henne. Vi träffades alltid en gång i veckan eller nå förut, men nu blir det inte lika ofta längre.

Nej nu ska jag göra någon nytta :)



Inga kommentarer: