tisdag 19 april 2011

God natt :)

Neo verkar inte sova alltför bra ikväll. Han gnäller till lite titt som tätt, men man behöver inte gå dit och göra nånting som tur är. Jag är fruktansvärt bortskämd när det gäller Neo och hur han sover. Jag märker det när man gör andra berätta och på andras bloggar. Så jag ska definitivt inte klaga på att jag inte får sova :)

Nu på eftermiddagen så blev det en tur upp till Susan där Neo och Leo lekte av sig och Fredrik och Susan fixade nånting så jag fick busa med "mina pojkar" ett tag :) Älskar att se hur dem två leker med varandra :)

Men nu blir det sängen och en bok innan det blir lite sömn. Är inte vidare trött, så då får det bli boken ett tag :) Det är skönt att drömma sig bort en stund så här på kvällen innan läggdags. Jag slappnat av bättre och sover bättre när jag får läsa några kapitel :)





Inga kommentarer: