tisdag 19 april 2011

Tisdag

Uppdateringen är inte den bästa, men jag har haft så mycket annat för mig. Har knappt varit hemma för jag har inte velat sitta inne nu när det har varit så fint ute. Jag och Neo har varit ute nästintill hela dagarna!

I söndags så gick vi hemifrån redan kl 9 på morgonen och sen kom vi inte in förrän vid kl 12 och då var vi bara inne i en halvtimme sen tog vi en promenad upp på Granberg och mötte upp Fredrik och sen kom brorsan dit och hämtade oss så åkte vi vidare till Rengsjö och grillade :) Vi kom hem till Bollnäs vid kl 17 och sen var vi faktiskt bara hemma :)

Igår gick jag hemifrån kl 09.30 och då gick jag, Neo och Fredrik ner på Långnäs där det blev lek och Elin kom med sina små skruttar också. Jon och Neo lekte en massa och sen blev det stan en vända också :) Sen bar det av hemåt och då blev det mat och sen åkte vi upp till Susan och Sonny där det blev en massa lek med Leo och Neo :)

Idag har jag faktiskt bara varit inne och tagit hand om tvätt och donat. Har vikt alla kläder jag fick utav Maria, som är till Neo. Sen har mamma och mormor varit här en sväng också och bara vi ätit sen så ska vi åka till Susan idag igen :) Sen blir det film ikväll för jag är ganska trött efter alla dagar utomhus ;p Men imorgon hoppas jag på fint väder så ska jag och Neo ta en morgon promenad och handla lite grann :)

Nu ska jag hänga lite mer tvätt och sen göra i ordning lite mat :)




Alla kläder mamma fick med sig hem åt Neo :) Detta är inte ens en tredjedel av alla kläder så nu har jag en välfylld byrå igen med massor utav fina kläder åt lilleman <3

Inga kommentarer: