onsdag 20 april 2011

Har man tråkigt så har man!

Idag har jag och Neo varit och handlat lite grabb för ikväll är det nämligen chili con carne kväll med Fredrik och Malin :) Det ser jag fram emot! Länge sen jag och Malin hade en sån kväll nu så det är verkligen på tiden!

Just nu sover i alla fall Neo och det har han gjort i över en timme. När han vaknar så ska han äta lite gröt och sen ska vi busa lite samtidigt som jag ska försöka städa undan :) Jag passar nämligen på att sitta och ta det lugnt när han sover istället för att stressa runt och städa och härja. Man blir lite trött på det, men då innebär det att jag får göra det när han är vaken istället. Men det är ju mitt eget val så då ska jag inte gnälla :)

Alldeles nyss så hade jag så pass tråkigt att jag mms:ade en bild på Neo till 188 800 ;p Då fick jag detta svar:




Då blir man glad när man får sånt här svar :)

Nu har Neo vaknat så nu ska han äta lite :)

Inga kommentarer: