fredag 29 april 2011

Fredag

Idag ska Neos morfar komma och hämta honom och sen åker dem hem till Rengsjö och myser för sig själva tills mamma/mormor kommer hem efter jobbet. Det tror jag både morfar och barnbarn uppskattar :) Själv ska jag på "roadtrip" med Fredrik och hämta upp Gurkan i Rättvik. Mycket mer är det inte som händer idag förutom att jag ska ner på banken och hämta en massa papper tills jag ska på möte på måndag.

Neo ska stanna ute i Rengsjö tills på söndag så jag kommer väl sakna ihjäl mig innan han kommer hem! Men det kommer nog gå bra också :) Jag vet i alla fall att han har det bra där ute och att han älskar att vara med sina morföräldrar :)

Nej, nu ska jag gå och sminka mig och göra mig klar inför stan :) Ha en bra fredag och helg allihop så hörs vi när jag orkar igen :)

1 kommentar:

Bente sa...

Ha en herlig fredag.Gøy for Neo å være sammen med besteforeldre en stund:)