måndag 2 maj 2011

Måndag

Det blir bara en snabb update, för egentligen finns inte orken eller lusten till att blogga längre. Tänkte jag skulle skriva om helgen som var.

I fredags så lämnade jag och Fredrik av Neo med pappa och sen bar det av mot Rättvik för att hämta Gurkan. På vägen till Bollnäs så drack jag och Fredrik. På kvällen hamnade vi ute i Lottefors där jag skrattade så jag trodde att jag skulle dö eller nånting. Sjukt roligt hade jag där!

Lördagen var lugn då man inte var alltför pigg! På kvällen var jag med Malin och vi åkte runt lite och kikade, men det var totalt jävla dött ute! Så vi drog till Rengsjö en vända där vi träffade på Tim och några till, vilket var roligt :) Länge sen man träffade honom!

Igår så kom Neo hem och då åkte vi direkt upp till Sonny och Susanne där det blev lek och bus och dem bjöd på underbar mat! Även Neo tyckte om det :) Vid varje tugga så lät han utljuda ett belåtet "Mmm" :) Gullefis! Efter vi varit där så ville vi inte åka hem så vi åkte runt lite med bilen medan Neo sov. Riktigt mysigt faktiskt. Istället för att gå direkt hem sen när vi kom in till Bollnäs gick jag till brorsan och skrev ut en massa papper så nu ska jag skicka in min iPhone och jag har alla papper inför mötet idag.

Idag ska jag på möte och mamma ska passa Neo under tiden. Dock är det skit trist väder så jag har inte direkt lust att gå ut, men man måste ju göra det ibland också. Jag ska även ringa BVC och boka in en tid för Neos 15 månaders kontroll. Ska bli spännande att se hur stor han blivit!

Nu ska jag kasta mig i duschen medan min lilla prins sover. Hörs!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur går det med dagisplats? :)