torsdag 28 april 2011

Torsdag

Jag tänkte försöka uppdatera lite nu när jag ändå sitter vid en dator och Neo leker.

Påskhelgen var alldeles kanon med gott sällskap, god mat och roligheter. Lördagen tillbringades på crossbanan en sväng. Fast blev inte där så länge då vi alla blev hungriga. Sen åkte vi hem lite fort och gjorde oss i ordning och sen åkte jag, Neo och Fredrik hem till mamma och pappa där jag hjälpte till lite innan halva släkten kom. Där blev det god mat, skratt och en massa lek med alla barnen och sen åkte jag och Louise med brorsan in till Bollnäs igen (Fredrik hade redan åkte).

Jag följde med Louise hem en sväng sen kom Fredrik och hämtade mig så åkte vi runt lite med några han körde åt och det var verkligen super roligt! Men sen på söndagen så var jag bara hemma och tog det lugnt.

I förrgår så åkte jag ner till Forsbacka och hälsade på bästaste Mickis! Alltid lika roligt att vara där! Vi grillade, umgicks med Sandra och Melwin och tog det lugnt. Igår åkte jag hem och nu på morgonen har Frida varit här en vända och nu sitter jag här och förbereder mig på att plocka undan lite kläder, hänga tvätt och diska. Yeay what a fun day!

Hörs och syns allihop

Inga kommentarer: