onsdag 2 mars 2011

Uuh!

Fy fan va trött jag är idag! Jag har knappt sovit nå. Dels för att jag inte låg nå skönt, Neo stökade och jag har hjärnspöken som hör en massa. Men mitt humör är ändå ganska bra för Neo är pigg och glad. Då är det dumt att sitta och sura :)

Idag ska jag träffa Carro kl 17.15 för att fixa mina naglar som just nu är en tågolycka! Så det ska bli skönt att äntligen få fina händer igen och kunna klia mig. Fast jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag funderar på zebra-tippar, naturella med något dekorativt eller vanlig fransk manikyr. Vi får helt enkelt se, men det blir nog zebra med två olika färger. Jag tycker om en massa färger så därför är det ett bra alternativ.

Nej nu ska jag byta bajsblöja och sen äta frukost. Magen låter som sjutton! Vi hörs mer sen och om jag inte skriver mer så kastar jag i alla fall upp en bild på naglarna :)


- Min iPhone

Inga kommentarer: