onsdag 2 mars 2011

God natt

Neo ligger i resesängen här bredvid mig och bökar. Han sover inte alls nå bra ikväll, men det gör inget. Jag kan sova middag imorgon när han sover ;) Så sömn det får jag. Neo somnade redan vid kl 19 ikväll så det blir nog ganska tidigt imorgon eftersom han för det mesta sover runt 11 timmar per natt. Men jag känner mig grymt bortskämd som fått en sån snäll unge som sover hela nätterna :)

Nu ikväll har jag och Frida umgåtts, pratat en massa skit och tittat på tv. Så nu är jag helt färdig! Ska väl slå igen verksamheten snart innan den ska öppnas imorgon. Dumt att låta den vara öppen ett helt dygn ;p Här tycker vi om att stänga igen några timmar per dygn :)

Det här har varit en toppen dag! Hemma fick jag undan all disk, åkte till E-center, tog kort på mitt lilla hjärta som kommer vara alldeles perfekt på korten! Sen åkte jag och Frida till Ö&B för hon skulle lämna tillbaka en spegel. Sen åkte vi till Rengsjö för hon skulle kopiera nå papper på jobbet. Jaa, sen har jag och Neo umgåtts med henne eftersom Micke har varit på hockey ikväll.

Det var faktiskt gratis att ta kort på Neo idag, men vill jag ha dem hemma så kostar det ju. Så jag hoppas på ett riktigt bra kort, för i sånt fall ska jag förstora upp det och ge till mormor och farfar i alla fall. Sen kan jag alltid beställa fler allteftersom. Fotografen var verkligen super duktig och trots att Neo var jätte trött så skratta och log han på varje kort :) Min lilla prins!

På måndag skulle korten finnas på deras hemsida så nu längtar jag! Jag har inte sett bilderna än, men jag är säker på att dem blev bra då fotografen var väldigt duktig.

Men nu stänger jag verksamheten några timmar. Hörs imöre!


- Min iPhone

Inga kommentarer: