onsdag 2 mars 2011

Trotsåldern?

Jag tror Neo har kommit in lite i trotsåldern. Han lyssnar inte för fem ören fast det har han aldrig gjort, men det är på en helt annan nivå nu! Förut när man sa till honom så tittade han på en, flina sitt värsta Grinch-leende och fortsatte med sitt hyss. Nu tittar han inte på utan han bara ignorerar en hela tiden!

Det är verkligen enerverande att han inte lyssnar oavsett hur eller vad man säger. Folk säger att det bara är att härda ut, men hur gör man det när man har världens sämsta tålamod då?! Någon som har några tips på hur man ska få honom att lyssna? Alla tips och råd tas tacksamt emot för just nu går jag på knäna!

Ni får inte tro att vi inte har det mysigt också för det har vi verkligen. Vi busar, leker och härjar nästintill hela dagarna, men ibland vill jag kunna slå ner arslet i soffan, men gör jag det så river Neo i blommorna och drar ut hur mycket blomjord som helst! Så varje dag är min soffa full i blomjord. Jippi!

Nej nu ska jag duscha medan Neo sover.


- Min iPhone

Inga kommentarer: