tisdag 1 mars 2011

Svar

Svar till Anonym om mitt inlägg över barnuppfostran.

Varför ingen har rätt att lägga sig i någons barnuppfostran är väl ganska tydligt enligt mig. Så länge det inte handlar om ens eget barn så har man ingen rätt att yttra sig just av den enkla anledningen: Det är inte ditt barn!! Jag antar att du inte har egna barn eftersom du inte fattar den enkla logiken!

Den enda gången jag kan säga att man kan ha en anledning till att lägga sig i är när ett barn eller flera barn far illa ut, men det är en helt annan femma. Far ett eller flera barn illa ut och man är medveten om det så ska man anmäla det till socialen enligt mig. Men komma och påstå att MITT barn kommer bli psykiskt störd för att jag ryter i åt honom ibland är väl ändå att ta i?! Det har ingen nånting med att göra för ingen av er som läser min blogg vet egentligen inte mer än vad jag skriver!

Jag älskar Neo över allt annat i denna värld. Min kärlek till honom är obeskrivlig! Om jag skulle göra minsta lilla sak som Neo kanske skulle fara illa utav så skulle alla i min omgivning säga till mig, men nu är det så att jag gör allt för honom och för att han ska ha det bra och ingen kan komma och säga annat! Den som kommer och påstår att Neo inte mår bra kan få komma och bo hos oss i en vecka och se hur vi har det så ska dem få se att Neo inte mår dåligt för fem jävla ören!

Har du fått ditt svar nu?!

Inga kommentarer: