onsdag 16 mars 2011

Onsdag

Idag kom mamma hit och hämtade Neo och Riki för att ta en promenad. Under tiden så städade jag undan från golvet och dammsög. När dem kom tillbaka så var det bara att lägga Neo igen för han var så trött. Han sover fortfarande och jag har hunnit torka golvet samt torkat av väggarna från en massa skit som Neo kladdat runt med. Så nu är det rent och fint här hemma igen!

Ikväll ska vi hem till Fredriks mamma eftersom Fredriks lillasyster fyller år idag :) Ska bli riktigt roligt! Hela den familjen är jätte trevliga plus att jag får leka med lilla Leo igen :) Vette sjutton vad jag ska göra innan dess faktiskt! Jag ska diska undan den lilla disk jag har i alla fall.

Nej nu ska jag bära in alla mattor!



1 kommentar:

Anonym sa...

Sv: ok :) är det starka värkar eller? jag har ingen koll ;D haha!

Okej, får se om vi kankse kan ta det till nästa vecka eller nå :) krams