onsdag 16 mars 2011

Väx upp för fan och ta ansvar för ditt liv!!!

Jaha nu har Neo helt plötsligt bytt pappa enligt Pierre! Fredrik är tydligen Neos pappa hädanefter. Vilken jävla idiot!! Pierre är totalt oförmögen att ta ansvar för sitt eget liv, så hur fan trodde jag att han kunde ta ansvar för ett barns liv?! Jävla naiv man är ibland!

Anledningen till att Pierre påstår att det är Fredrik som är pappa åt Neo är för att Fredrik och Neo kommer få en bättre kontakt med varandra än Neo och Pierre någonsin kommer få, och det har han visserligen rätt i, MEN det är ändå inte Fredrik som är Neos biologiska pappa! Fredrik är min pojkvän och han vet att jag aldrig letat en pappa åt Neo.

Nu är vi inte välkomna längre hos Pierre för det finns ingen anledning för oss att träffas eftersom det inte är han som är pappa åt Neo. Nähä varför står det då så på alla papper?! Det står inte att Fredrik är pappa åt Neo i alla fall! Inte för att jag skulle klaga om det var Fredrik, men nu är det inte så! Jag valde att behålla Neo även fast jag visste att Pierre skulle kunna vara pappa åt honom vilket han också är! Det kommer ingen någonsin kunna ta ifrån honom!

Väx upp och ta ansvar för ditt liv! Visa att du är vuxen och inte ett barn!



Inga kommentarer: