tisdag 15 mars 2011

Trött!

Fredrik är borta, Neo sover och Riki sover. Så jag sitter i min ensamhet och glor på House :) Dock känns det som om jag kommer somna vilken sekund som helst! Fast vill inte lägga mig i en tom säng :( Fredrik har sovit här hos mig nu i en vecka så det vore väldigt ovant att lägga sig ensam helt plötsligt. Men han skulle komma tillbaka hit sen igen.

Idag har det inte varit många knop här hemma. Jag tog med Neo på en kort promenad till Ica och handlade lite och sen på eftermiddagen gjorde jag mat åt en hel arme kändes det som! Alla plattor på spisen var upptagna och det har aldrig hänt förut! Men så blir det om man ska ha i frysen :)

Efter maten var klar och i magen så städade jag undan inne i köket medan Peter passade Neo :) Det uppskattas! Det är så skönt att koppla in hörlurarna och spela bra musik och få diska och härja inne i köket. Det är mitt sätt att koppla av om dagarna :)

Nu ska jag glo klart på tv och sen sova. Hörs!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Sv: Okej :) har hört att man kan få förvärkar ett tag innan med andra barnet. Dom jag känner som har fått två barn dom har haft värkar i typ en veckas tid innan ..

När jag tänker på det så känns det inte så skoj ;D haha, men det är ju olika för alla :)

Anonym sa...

Vill du & Neo följa med till buspalatset nån dag? :)