måndag 7 mars 2011

God morgon

Idag fick jag sovmorgon till kl 8 och guuuud va skönt! Men en annan kom ju sent i säng så är ganska trött, men vad gör det? Humöret är det inget fel på i alla fall för jag är grymt glad idag :) Tänk vad en rolig helg med massa folk och skratt kan göra med ens humör! Jag har helt seriöst träningsvärk i magen efter allt skratt ;p Är man otränad då?! Såna här helger vill jag ha fler ggr för då skulle jag vara glad jämt :)

Nu ska jag kasta i mig lite frukost och senare idag ska jag nog träffa Elin. Jag och Neo tar nog en promenad till dem eller så kanske dem kommer till oss. Sånt som märks :) Ikväll kommer Jocke hit, men det får ändå bli en tidig kväll för mig. Dumt att vara vaken länge flera nätter i rad.




Jag bjuder på en bild som speglar Neo i sitt rätta jag ;p

Inga kommentarer: