måndag 7 mars 2011

Jag sitter för tillfället och tittar när Neo leker med min cykelkorg som verkar vara skit roligt eftersom han nu lekt med den sen igår och vägrar släppa den! Men leksaker är ju skit tråkigt tydligen ;p Vi funderar på att gå ut på promenad med Riki, men det är ju glashalt ute så jag vet inte riktigt. Det slutar säkert med att vi är hemma ändå.

Vid kl 18 skulle Jocke komma i alla fall. Vette sjutton vad man ska göra resten av kvällen! Nu efter den här helgen när jag umgåtts med folk hela dagarna känns det värdelöst att sitta ensam hemma på kvällen. Får se om jag kanske lurar ut någon som vill umgås lite. Nu vill jag ha sällskap!

Fast innan jag planerar så långt så ska jag byta skitblöja och sen hänga tvätt. Vilken underbar måndag! Eller nja det var att överdriva!

Inga kommentarer: