måndag 7 mars 2011

At home

Nu är jag hemma igen efter att ha tillbringat hela kvällen hos Elin och John. Jag har haft en jätte mysig kväll med massa skratt och brunstiga kameler ;p Hahahaha!! Vi tittade på "Avatar" och där såg vi en som lät som en brunstig kamel och trötta som vi alla var så skrattade vi som dårar alla fyra! Vem den fjärde är tänker jag hemlighålla ett tag till för jag har fått kraaaamaaaats ikväll ;o Hoppsan Kerstin ;p

Nu är jag hemma igen, frusen och myssjuk. Inte alls roligt! Hade gärna fortsatt kramas lite ikväll faktiskt för ska jag vara ärlig så saknar jag att få kramas och mysa lite med någon. Men men bara att bita i det sura äpplet och lägga sig i sängen ensam. Men först ska jag se klart "Stockholmsnatt" på sexan. Vi hörs och syns imorgon!




En mysig bild på mig och Neo när vi myste i sakosäcken tidigare idag :)

Inga kommentarer: