måndag 28 februari 2011

Ändring

Jag måste ändra lite in inlägget där jag klagat på förhållanden och karlar.

Den här killen som jag är kär i har jag inte alls varit kär i i två år. När jag var tillsammans med Idioten så var jag kär i självaste Idioten för jag insåg inte hur illa han var för mig. När det tog slut mellan oss så träffade jag på "herr Hemlig" igen och då kom allt tillbaka.

Jag har aldrig någonsin känt såhär för någon, för jag är den som glömmer och går vidare. Men jag kan inte gå vidare! Jag har försökt så himla länge med det! Jag kan inte ens glömma Idioten helt! Båda två finns mer eller mindre i mina tankar hela tiden. "Varför vill "Hemlig" inte ha mig?" "Var Idioten verkligen så dålig?" osv. Det är verkligen skit jobbigt!

Jag vill kunna träffa en bra och snäll kille och gå vidare, men så länge jag har dessa i min skalle så går det inte! Herr Hemlig får mig att må bra med mig själv och jag har sällan så roligt med någon kille som jag har med honom och jag trivs verkligen med honom. Med Idioten kan jag egentligen inte påstå att jag mådde bra för det enda jag gjorde i vårt förhållande var att jag väntade och väntade. Vad jag väntade på vet jag inte. Sen har han grava alkohol problem som jag inte vill vara med om.

I lördags hörde Idioten av sig till mig och ville att jag skulle fixa barnvakt i fem dagar nästa vecka och följa med till fjällen. Fan hade han suttit framför mig hade jag nog klappat i för honom! Va fan tror han egentligen?! Att jag ska lämna bort Neo, följa med dit upp och sitta och titta på när han dricker sig stupfull varje jävla kväll eller?! Hur i helvete kan man vara så dum?! IDIOT!!!

Igår hörde herr Hemlig av sig till mig och tyckte att jag skulle komma till honom och ha en mys och slappdag med honom. Men det gick inte eftersom Neo skulle komma hem och sen ville jag inte heller. Jag tycker nämligen att det alltid är jag som ska ställa upp på honom, men han kan aldrig komma hit för det är tydligen jobbigt. Jaha för mig då?! Jag måste fixa barnvakt varenda gång jag ska dit! Så jävla roligt är inte det heller! Så jag gav förslaget att han kunde komma hit, men det gick såklart inte. Förvånad jag blev... Eller nä det blev jag inte!

Så idag skrev jag sms till Idioten att jag inte vill ha mer kontakt med honom och han är blockad från FB. Nu är det bara herr Hemlig jag ska prata med men om vad tänker jag inte skriva ut då jag inte vet vilka som läser.

Nu ska jag diska bort min ilska!


- Min iPhone

Inga kommentarer: