måndag 28 februari 2011

Yaaay!!

Imorgon händer det spännande saker minsann, men riktigt VAD som händer tänker jag inte avslöja förrän imorgon ;) Inte bara jag som är nyfiken!! LÄNGTAR!! Det är nästan ännu mer spännande än när jag gjorde det ;p

Det blev inte att jag ska fixa naglarna imorgon för Carro fyller nämligen 20 imorgon så jag förstår henne :) Så vi flyttade det tills på onsdag istället. Men jag ska ändå ut på E-center imorgon och ta kort på Neo för att sen åka till Micke och Frida och umgås med dem. Frida ska passa Neo på onsdag när jag ska till Carro. Vad skulle jag göra utan Frida och Micke egentligen?

Vad skulle jag göra utan alla mina vänner egentligen? Det finns dem som betyder mer än andra för mig och dem som betyder mest vet om det för det är jag noga med att berätta för dem. Nämner ingen här för då är ingen glömd.

Nej nu ska jag dra på Neo en pyjamas och sen fixa välling åt honom. Sen ska nog jag ge mig på och fixa en kladdkaka. Jag är sjukt sugen på en massa gott heeeela tiden bara för att jag inte stillar röksuget. Dock rökte jag i lördags så just nu är det lite jobbigt, men det går bra.

Aja hörs mer sen


- Min iPhone

Inga kommentarer: