måndag 28 februari 2011

Skydd

Jag har märkt att allt fler och fler väljer att låsa sina bloggar, och jag förstår dem. Nu har jag turen att det inte är så många som läser min, men dem som har betydligt många fler läsare än mig förstår jag att de låser faktiskt. Jag skulle inte vilja att 200-300 pers läste om mig och mitt liv varje dag.

Jag skriver enbart för min egen skull precis som dem som låser. Jag har bara en enda låst blogg jag följer för de andra tänker jag att "äh jag kommer ändå inte få lösenordet" och så tänker jag för att det känns som om jag inkräktar. Men visst saknar jag vissa bloggar som man var in på dagligen förut och läste. Ibland önskar jag att dem kunde låsa upp så man fick läsa deras bloggar igen :)

Jag är inte den som ber om lösenord till bloggar för jag tycker att om de vill att jag ska fortsätta läsa är det upp till dem och inte mig. Hoppas ni förstår för det här blev ett rörigt inlägg precis som alla andra.


- Min iPhone

Inga kommentarer: