måndag 24 januari 2011

Skit dag!

Igår hade jag en jätte bra dag! Mamma kom hit och vi tog en promenad med Neo och Riki till Willys och det var väldigt skönt. Jag hann inte ens hem förrän Frida ringde och krävde en promenad av mig så jag gick hem och åt god mat och jag hann bara äta klart så dök Frida och Micke in. Då blev det ytterligare en promenad. Så igår var jag hurtig som satan! På kvällen tittade jag på Mio Min Mio. Nu har jag tittat på mycket film om kvällarna. Jag tittade först på Ronja Rövardotter, dagen efter tittade jag på Skönheten och Odjuret och Bröderna Lejonhjärta och igår, som sagt, Mio Min Mio.

Idag har varit en riktig skit dag! Just pga att Neo har ramlat överallt och slagit sig så idag har det kommit massvis med tårar. Det tar på krafterna att ha en ledsen liten pojk nästan en hel dag. Sen har han bara sovit middag en enda gång under hela dagen och det märktes på honom nu på kvällen. Usch vilken dag vi har haft! Men nu sover min lilla prins och jag hoppas han sover hela natten lång. Jag hoppas även att jag kan sova så vi får nya krafter!

Imorgon blir det ännu en promenad om vi har lika underbart väder som vi haft idag. Fast det blir en promenad vilket fall som. Jag känner mig motiverad till att komma ut om dagarna nu eftersom jag mår bättre utav det och framförallt så mår Neo bra av det! Fast just nu ser jag bara fram emot torsdag! Då ska nämligen jag och Malin åka och fixa naglarna :D Det ska bli så roligt!! Mina naglar är verkligen en katastrof, så det behövs!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oh, fixa naglarna skulle jag också vilja göra :) vart ska ni? vet du vad det kostar? Visa gärna bilder sen =)

Marion sa...

Sätter hon naglar eller "manikyrar" hon bara? :) Undrar också vad hon tar. Går hos en tjej som inte har så mycket tid (hon gör endast på fritiden) så det kan ju vara bra att ha en backup ifall hon inte skulle kunna nån gång ;)