måndag 24 januari 2011

Önsketänkande

Jag drömmer ganska ofta om det där livet med en man som älskar mig lika mycket som jag älskar honom. Tillsammans med honom så har jag flera barn och en stor gård där jag även har några hundar samt andra djur. Ja, kort sagt, sånt som de flesta tjejer drömmer om även om det inte liknar mina drömmar exakt. Alla drömmer inte direkt om flera ungar, stor gård, massvis med djur, men de drömmer om att skaffa sig en karl och komma till ro med denne någon.

Allt detta brukar man kunna fantisera ihop när man träffar en karl som man verkligen tycker om. Jag hamnar alltid i de tankarna när jag är med en särskild some-one. Det har hänt väldigt många ggr när jag är med honom. Dock är vi bara vänner, men tidigare hade jag väldigt starka känslor för denne någon och redan från första gången vi träffades så dök dessa tankar upp.

Jag hoppas innerligt att jag ska hitta min special some-one där jag kan slå mig till ro och där jag, Neo och denne någon trivs med tillvaron och att jag får alla mina 4-5 barn och mina två hundar. Det är något jag drömmer om i princip varje dag när Neo sover middag. Då dagdrömmer jag om detta liv och blir lika besviken varje gång jag inser att jag inte har det livet. Vissa dagar blir jag även väldigt deprimerad över att jag inte har det livet när man ser alla andra leva en dröm jag drömmer om. Ja, jag blir rent ut sagt avundsjuk!

1 kommentar:

Anonym sa...

Sv: Aha, okej :) nä, det behöver du inte göra. Orkar inte åka till söderhamn, är sällan dit i onödan ;)