måndag 24 januari 2011

2011-01-24

Idag är jag seg och tung i huvudet. Det spänner bak i nacken och fram i ögonen. Det beror nog på tabletterna jag fick av läkaren häromdagen. Sen jag började med dem så känner jag mig tung i skallen varje morgon. Men det blir nog bättre snart.

Trots att jag inte är alltför pigg idag så har jag, Neo och Riki varit ute i en halvtimme i det underbara vädret. Först blev det en promenad/pulkatur och sen har vi alla lekt i snön och busat :) Neo tycker det är jätte roligt med snö! Riki kuta som en galning (som alltid ;) ) i det fina vädret. Neo myser verkligen i sin pulka och det är mycket lämpligare att gå med Neo i pulkan och ha Riki i koppel än att gå med en vagn. Synd att man inte kan ha pulka på sommaren ;P Men det löser vi då! Nu ska jag nämligen gå och ta hand om en bajs blöja så vi hörs sen.

Inga kommentarer: