torsdag 2 december 2010

Ytterligare en natt med god sömn :) Nu känner jag mig som en människa igen! Neo är i alla fall helt frisk om man bortser från hostan som kommer lite då och då :) Så nu är vi på rätt väg!

Neo har nu lärt sig öppna skåpsluckor och garderobsdörrar så nu är det verkligen fint här hemma! I köket har han dragit ut brödrost, elvisp, vattenkokarr och såna saker. I hallen har han dragit ut handduckar och sängkläder. Jippi va roligt jag har här hemma ;p Var det inte nog med allt som jag själv lyckas stöka ner? Haha.

Idag blir det en tur ner på stan utan Neo :O Det har inte hänt förut! Jag ska hjälpa pappa med att leta julklappar så då har jag fixat barnvakt åt Neo under den tiden så slipper jag bylsa på honom alla kläder och härja bara för en timme. Det ska bli skönt att få vara på stan helt själv för som sagt har det aldrig hänt förut.

Haha gud va mina inlägg saknar sammanhang! Jag försöker verkligen klämma in så mycket som möjligt och då blir dem så här mupp som dem är. Men men jag har mina trogna läsare på runt 25 stycken så ni lär ju tycka att jag skriver nå intressant ;p

Inga kommentarer: