måndag 13 september 2010

Sleepless in Bollnäs!

Medan Billy ligger i sängen, Neo ligger i sin säng, Norton ligger under sängen och Fimpen ligger i soffan och snarkar så sitter jag i soffan och är klar vaken! Vet inte varför jag är så pigg som jag är heller! Jag har varit dödstrött hela dagen och nu kan jag inte sova! Tjatigt värre. Men jag är glad att Billy ligger i min säng även om jag inte ligger där just nu. Det är så skönt att veta att den inte är tom. Dock så ska han kliva upp kl 3 för att åka mot Sthlm och jobba :( Det värsta med att han åker är att jag aldrig vet när jag får träffa honom igen :(

Nu ska jag berätta lite här. De ggr jag varit i Långbo och Bränntorp så har jag varit där med Billy och vi har träffats i nästan fyra månader. Jag har alltid roligt med honom och det är hans föräldrar, Yvonne och Kenneth, som bor i Långbo och hans bror samt svägerska, Jimmy och Åsa, som bor i Bränntorp. Billy får mig alltid att skratta och vi trivs med varandra. Jag har tyckt att han har varit världens idiot i flera år, fram tills vi träffades igen för snart fyra månader. Han är ingen idiot, utan han är så snäll och omtänksam. Varje gång jag måste skiljas från honom är så himla ledsamt! Jag hatar att han måste åka!!

Inga kommentarer: