tisdag 10 augusti 2010

Jag blir tokig!!

I flera månader har Neo bara vaknat en ända gång under natten, men nu den senaste veckan har han vaknat var fjärde timma! Det är jätte tjatigt eftersom jag inte har en aning om varför :( Jag önskar att han kunde berätta det för mig! Det är som om han har gått tillbaka till tiden då han var spädbarn. Den ända fördelen med att han vaknar som han gör är att på morgnarna så vaknar jag inte av att han vrålar och skriker utan då ligger han och pratar med sina små fötter :P

Imorgon är det äntligen onsdag vilket innebär att jag åker från den här staden tills på söndag! Det ska bli så underbart även om det är mitt ute i skogen :P Jag tar väl med mig datorn, men jag kommer nog inte sitta så mycket vid den. Jag ser verkligen fram emot att få åka!

Ja så mycket mer har jag inte att skriva!

3 kommentarer:

matilda sa...

sv' hehhee okej. det kan jag förstå att du blev tvungen att klippa av dig håret. aj aj aj, det måste ha blivit slitet :p allt bra med dig?

matilda sa...

sv' det förstår jag verkligen. men du lärde dig något på det iallafall :) med mig är allt jättebra.

Becca & baby sa...

Är det tänder på g kanske? :)