söndag 8 augusti 2010

2010-08-08

TIO DAGAR KVAR I SVENSKA GRÄNSER!!


Igår så följde jag med Frida, Micke och Elin ner till Valbo och de shoppade loss där nere. Jag vill inte veta hur mycket pengar de shoppade för, haha. Tur en annan är fattig så det blev bara duschcreme och duschpeeling från IKEA för mig.
Vi åkte från Bollnäs kl 11.30 och vi kom hem igen 19.30! En hel dag med andra ord! Direkt när vi kom hem så åkte vi till Malin och började dricka, dock fick Micke vara nykter, haha! Ska han ha det! Vid kl 23 åkte vi ner mot Parken då Björn Rosenström spelade och faktiskt så var det första gången jag ens var på Parken! Jag var nog den enda tattaren i Bollnäs som aldrig hade varit på Parken!

Hahaha höll på och skratta ihjäl mig åt en kille som kom och pratade med mig och Malin när vi hade gått undan en sväng. Vi diskuterade hur många lysen det var vid Scandic infarten så vi bad en tjej räkna dem åt oss och hon såg 23 stycken :P Sen höll jag även på och garva ihjäl mig åt en annan karl, men det är nog ingen som skulle fatta varför om jag skrev ut det här. HERREGUD är allt jag har att säga om det!!!

Nere på Parken tyckte jag inte att jag kände mig så påverkad av alkoholen, men väl hemma så snurrade det på bra friskt i skallen kan jag lova! Men ändå så känner jag mig jävligt pigg idag som tur är. Jag ska städa en massa innan mamma och pappa kommer med Neo :/ Mindre roligt att städa, men det finns ingen annan som gör det åt mig.


Inga kommentarer: