onsdag 11 augusti 2010

En vecka!!!

Nu är det bara en enda vecka kvar inom svenska gränser! Vid den här tiden nästa onsdag har jag och bästaste Malin ganska precis landat i Turkiet :D UNDERBART!!

Mamma och pappa har precis varit här en sväng och jag har hjälpt pappa med att kasta ut deras Opel på Blocket. Dem ska sälja den för 8000 kr eftersom det är något motorfel på den och pappa orkar inte hålla på att skruva varje ledig sekund, så nu ska dem försöka sälja den då.
Medan jag hjälpte pappa så diskade mamma åt mig. Det var verkligen jätte snällt! Och Neo han bara skrattade under tiden dem var här :D Goplutten!!

Kl 14 ska jag ner till stan för att klippa håret och Elin ska passa Neo under tiden. Sen nästa vecka dagen innan jag drar till solen så ska jag färga håret rött igen :D Färgen är redan köpt. Anledningen till att det blir rött är för att jag trivs bäst i det och det passa min personlighet enligt mig.

Ikväll bär det av till Bränntorp i Norrtälje och jag ser faktiskt fram emot det! Ska blir så skönt att komma ifrån Bollnäs och sen på lördag ska vi kanske till Uppsala på American Car Show :) MYS!

Nu har jag inge mer att berätta så hörs mer sen. Kanske kastar upp en bild på hur håret blev efter klippningen. Då får ni ha överseende med utväxten!

Inga kommentarer: