onsdag 12 maj 2010

Pladderkvarn!

I två dagar nu har Neo pratat hela dagarna! Det är så mysigt! Min livs stora kärlek är vad han är min lilla prins! <3


Nu har jag och Peter precis ätit lite kyckling och ris och nu ska jag börja packa lite grann innan jag och lill ponken ska röra oss mot busstation och åka mot Söderhamn. Mamma slutar kl 19 och så ska vi åka med henne hem till Rengsjö och mysa med mina föräldrar.
Längtar tills i helgen då jag ska grilla med Malin på lördag =) Det ska bli så mysigt med god mat och bra sällskap =)

1 kommentar:

Becca & baby sa...

Jag var en morgon-människa förut, är jättetråkigt att jag inte orkar gå upp lika tidigt längre :/ Måste börja lägga mig i tid! Man hinner så mycket mer om man går upp tidigt, även fast man är uppe lika många timmar som när man går upp sent! :P

Jag har blivit väldigt mammig och pappig sedan jag flyttade hemifrån, men så är det väl för rätt många :P Innan jag flyttade kunde jag inte träffa dom sällan nog xD