onsdag 12 maj 2010

2010-05-12

Tänk vilken pladderkvarn jag har! I två dagar nu har han varit så nöjd med att sitta i babysittern och i den sitter han bara och pratar och pratar och pratar. Det är så roligt att lyssna på honom =)

Natten har varit bra förutom vissa saker, men det löser sig =) Idag är jag glad och positiv över allting och det känns så oerhört bra =)

Idag ska jag åka först till Söderhamn och vänta tills mamma slutar, sen ska vi åka hem till Rengsjö och där blir jag kvar resten av veckan. Ska bli skönt att komma dit innan mamma och pappa åker. Imorgon ska jag och pappa åka till farfar och hälsa på. Vi får se hur det går för pappa kan bli grinig efter det att han varit där.

Nej, nu ska jag försöka göra någon nytta =)

1 kommentar:

Becca & baby sa...

Hihi, ja min sömn-tuta, jag gick upp vid 11.30, klockan är typ 12 nu och han har somnat om så jag får äta frukost ifred :)

Funderar också på att åka till mor och far, är rätt skönt även fast jag inte får så mycket hjälp med Isac (min lillasyster på 2 år är all over him så dom får stoppa henne ist :P)