torsdag 13 maj 2010

Sluttampen på denna dag

Ja nu är det inte lång tid kvar tills denna dag har tagit slut. Jag är heeelt slut i kropp och knopp, fast det har jag i och för sig varit hela dagen i princip.

Idag vaknade jag, pappa och Neo i skaplig tid. Vid ca 7 tiden tror jag det var och då satt vi allihopa och åt frukost. Eller ja, Neo-ponken fick först. Sen gick jag och Neo och sov en liten stund till, vilket va dumt gjort för sen när vi vaknade igen vid kl 9.40 så va jag dödstrött! Men iaf, så gick jag och lillen och väckte mamma som snarkade för fullt och då fick hon bråttomt eftersom hon började jobbet kl 11.45 och det tar ändå henne en halvtimme att åka till jobbet. Men hon va en ängel som passade Neo medan jag duschade en snabbis =) <3

När mamma hade åkte gick pappa ut i garaget, igen (han var där ute medan mamma sov också). När han var klar så gjorde vi oss i ordning och for ut till Ljusne och träffade farfar occh Marianne. det var verkligen jätte trevligt! Farfar var så mycket piggare idag än sist jag träffade honom. Idag kände han igen mig och han myste hemskt med Neo =) Bilder på det kommer imorgon då jag inte har orken till det idag.

Sen resten av dagen har jag bara myst med mitt lilla hjärta! Han är så underbar och alldeles perfekt min lilla son. Fast vem tycker inte att sitt/sina barn är perfekta? =) Jag är så lycklig att jag tog beslutet och födde honom, även om det var jobbigt många ggr under graviditeten. I dagens läge känner jag att jag inte kunde ha gjort ett bättre val för han är verkligen min lilla prins, ängel och mitt hjärta! <3 Jag älskar honom mer än allt annat i hela vida världen!

Nej nu står John Blund här bredvid med stekpannan, redo att slå mig i skallen så jag somnar!
God natt allihop och hoppas ni har haft en bra dag!

Inga kommentarer: