onsdag 28 april 2010

Trött, trött och trött!

Just nu sitter jag i sängen hos mor och far och ska snart sova. Jag har precis fört över pengar till Malin som ska gå till resan =D Yippie!!
Nu på kvällen har det inte varit nå bra alls! Jag har haft ont i huvudet och bara längtat efter sängen och Neo gallskrek i 3 timmar! Vet inte varför, men till slut så somnade han in så sött. Tack och lov! Det är så jobbigt att höra han skrika när man inte vet varför =( Men som sagt så sover han nu och drömmer =)

För två dagar sen skickade jag ett mail angående lite saker till familjerätten. Men än har jag inte fått svar och hon brukar va grymt snabb på att svara så jag börjar bli jävligt orolig! Vill ju ha svar på det så fort som möjligt!! Men aja, det är väl bara att vänta och se.



My thoughts came to your way again today
I don't know what it is
But my mind can't let go of you
I only hope that one day we can work it out in one way or another

Inga kommentarer: