torsdag 29 april 2010

2010-04-29

Grattis Bianca till 8 års dagen!

Just nu sitter jag inne i köket hos mor och far med en liten pojk som varken vet om han ska skratta eller grina =P Det blir något däremellan, haha! Han är så go mitt lilla hjärta!
Vi tog en kort promenad alldeles nyss, men en väldigt kort en. Tog bara 20 minuter, men ska ta en längre promenad med honom snart igen då han ska sova en stund. Han har bara sovit 30 minuter sen kl 7.30 imorse och vid den här tiden brukar han kunna sova i 2 timmar =P Men skönt att han är vaken också för då sover han bättre inatt.
Inatt igen vaknade jag inte av att Neo skrek, men dock vaknade mamma. Jag måste flytta resesängen så den står bredvid min säng och inte på andra sidan rummet. Då kommer jag garanterat vakna =)

Idag blir det att gå på kalas för busungen Bianca =) Det ska bli så roligt!

Nej nu ska jag roa Neo grisen en stund innan han ska sova =)
















Inga kommentarer: