onsdag 17 mars 2010

WOHO!!!!

JAG HAR INTERNET!!!! Fan jag lär erkänna att jag kände mig hemskt handikappad utan internet. Jag kunde inte ens betala räkningarna eller kolla hur mycket pengar jag hade utan fick ringa och be någon kolla det åt mig. Men nu ska jag kunna hänga med lite om vad som händer här i världen :)

Neo har nästan gått upp TVÅ kg sen han föddes!! Han väger nu 4940 g och han vägde 3240 när han föddes. Han har blivit en riktig knubbis min lill gris :D

Imorgon när Neo tar sin morgonlur så ska jag försöka komma ihåg att slänga upp lite nya bilder på honom för det syns verkligen att han blivit rund :)

Nej nu ska jag plocka ihop lite mer här hemma medan mamma ändå är här. Jag ska uppdatera lite bättre imorgon om allt som hänt de senaste tre veckorna.

LIVET ÄR UNDERBART!!!

1 kommentar:

Marion sa...

Hej gumman!

Vad skönt att det går bra och att han växer ;)

Ser fram emot söta babybilder ;)

Kram!