lördag 13 mars 2010

2010-03-13

Idag blir det att åka hemåt igen med min lilla prins. Malin ska kanske komma vilket jag tycker ska bli super trevligt! Det känns som om det va en evighet sen jag träffade henne! Ikväll ska jag även va hundvakt åt Riki en sväng, men inte nå länge.

Neo ligger och sover just nu en stund och det är därför jag passar på att sitta lite vid en dator med internet :) Nu har jag faktiskt börjat sakna mitt internet så idag ska jag maila 3 och skicka in min dångel på lagning så jag slipper springa över till brorsan så fort jag ska betala räkningar! Jag ska även dra iväg ett till mail idag och hoppas på svar så fort som möjligt!

Tänk va lycklig jag är varje morgon nu då jag vaknar och får se min lilla Neo det första jag gör! Han är ju så underbart vacker min prins och han är så fruktansvärt snäll! Enda gångerna han piper är när han är hungrig, trött eller ont i magen, vilket inte är ofta!

Nej nu ska jag försöka göra nå nyttigt som typ duscha och få upp kroppsvärmen! Ha det bra allihopa så skriver jag mer så fort jag har åtkomst till internet igen :)

Glöm inte att:
LIVET ÄR UNDERBART! Ta varje dag som den kommer och haka inte upp er på något gammalt joll!

Inga kommentarer: