torsdag 18 mars 2010

Uppdatering

Ja ni. De senaste veckorna har det varit fullt upp nästan varje dag med blöjbyte, amning, vara social och försöka dona här hemma. Men nu har jag börjat komma in lite i rutiner så nu kommer jag ut på en promenad en timme om dagen iaf :) Underbart!

Det är väl inte så mycket som hänt de senaste veckorna förutom att jag mer eller mindre har besök här varje dag, vilket är super trevligt :) Bästa Malin och Hanna har varit här väldigt mycket och det är ju mina tjejer det :) <3
Nu när vädret blivit bättre så är jag på en promenad varje dag. Eller nästan iaf :P Jag försöker komma ut en timme om dagen på en underbar promenad. Nu går man ju inte ensam längre så nu är det roligt varje gång.
Jag har varit hos mamma och pappa minst en kväll i veckan för att få lite avlastning, för det är inte lätt med barn, men det är ändå underbart! Då brukar jag passa på att sova ut riktigt och vila en hel del för att ta igen lite krafter man förlorar. I och för sig brukar jag sova hemma också så fort pruppen sover :P

Nu har jag kastat in alla bilder från telefonen iaf, men kameran är spårlöst försvunnen! :( Men jag ska leta reda på den när jag orkar :)

Inga kommentarer: