fredag 26 mars 2010

Slut

Just nu sitter jag i soffan och är helt jävla slut efter promenaden! Tog samma runda som jag brukar, en sväng ner på stan och sen hem igen, men denna gång blev jag helt färdig. Det kan nog bero på att jag är hungrig och sen tyckte jag att vagnen va tyngre att köra idag så jag ska ta loss hjulen och se om det rasar ut en massa grus eller vad det är. Hoppas det är det annars måste pappa smörja lite tror jag. Jag är ju den som alltid får fråga pappa efter hjälp eftersom jag själv inte förstår mig på sånt där :P Det är vid såna här tillfällen det skulle ha varit bra med en karl :P

Neo ligger fortfarande och sover i vagnen så jag passar på att öppna balkongdörren och få in lite luft här hemma så man kan andas igen :)

Jag har nu bestämt mig för att skriva om förlossningen, men jag ska först skriva den i Wordpad och se hur den blir.

Inga kommentarer: