fredag 26 mars 2010

2010-03-26

Nu sover Neo sin morgonlur så då tänkte jag passa på att uppdatera lite grann. Nu på morgonen så vaknade vi runt halv åtta och då lyfte jag över Neo till min säng och där låg vi och pratade och myste i en halvtimme :) Det är alltid lika underbart! Iaf nu när han börjat ta ögonkontakt och ler när man pratar med honom :)

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. Funderar på att ta en promenad och sen städa en massa. Men då ska jag be Peter att passa Neo medan jag städar så jag kan få göra det klart utan att bli avbruten. Vill ju ha rent och fint tills imorgon då jag och Malin ska sitta här hemma och dricka lite :) Jag längtar så otroligt mycket! Fast som sagt kommer jag väl sakna ihjäl mig efter min vackra prins! Han är ju ändå mitt allt <3

Det finns många tankar och funderingar i mitt huvud fortfarande, men inte alls lika mycket som under graviditeten. Då kändes allt hopplöst, men nu ser jag allt som en positiv sak :)

Hmm undra om man ska skriva över förlossningen eller inte?! Vad tycker ni att jag ska göra?

Inga kommentarer: