onsdag 31 mars 2010

2010-03-31

Inatt har jag fått sovit en hel del faktiskt. Han har varit lugn och snäll hela natten och när han har vaknat har han för en gångs skull inte gall skrikit. Tyvärr va det en massa annat som störde min sömn. Drömde att Neo dog så jag vaknade i världens jätte panik med tårar som sprutade. Jag vågade inte kolla i spjälsängen, men jag gjorde det ändå och där låg han och sov så sött, min lilla prins <3

Idag blir det att gå på BVC kl 13 och sen ner på stan och boka klipptid. Efter det ska jag leta efter present till Sara och till hennes minsta Emil :) Sara fyller år idag och Emil fyller 3 år imorgon. Gud va tiden har gått fort!! Tänkte försöka leta efter nå häftiga kläder åt Emil och köpa nå roligt åt Sara :)

Nej nu ska jag börja göra mig i ordning så jag slipper stressa. Jag skriver mer när jag kommit hem :)

Inga kommentarer: